WEKO3
アイテム
応援されるブランドの考察
http://hdl.handle.net/10748/0002000587
http://hdl.handle.net/10748/0002000587a469b2fa-b039-4ac5-a372-2e6f2152f125
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
20032-006-001.pdf
|
|
Item type | デフォルトアイテムタイプ(フル)(1) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-04-13 | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | 応援されるブランドの考察 | |||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | Study of supported brands | |||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
作成者 |
水越, 康介
× 水越, 康介
× 岡田, 庄生
× 宮澤, 正憲
|
|||||||||||||||||
主題 | ||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | 応援消費 | |||||||||||||||||
主題 | ||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | 計画行動理論 | |||||||||||||||||
主題 | ||||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||||||
主題 | SHIFT | |||||||||||||||||
内容記述 | ||||||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||||||
内容記述 | In recent years, an increasing number of people have engaged in consumption behavior to support someone or something, as seen in Oen consumption. These consumption phenomena present new value to companies and brands, and their characteristics and marketing implications are needed. Therefore, this study examines the reasons and factors for supporting brands through qualitative research. As a result of three studies, it was confirmed that there are six major factors that contribute to brands being supported, and that these factors are linked and also show that they are related to people’s psychological tendencies. This analysis will not only clarify the method of building a brand that will be supported, but also lead to presenting new perspectives of brands. | |||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||||
出版者 | 東京都立大学大学院経営学研究科経済経営学会 | |||||||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||||||||
収録物識別子 | 2434690X | |||||||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||||||
収録物識別子 | AA12855599 | |||||||||||||||||
書誌情報 |
ja : 経済経営研究 en : Journal of Business Administration and Economics 巻 6, p. 1-15, 発行日 2024-03-20 |